Powered By Blogger

13 paź 2011

Nieudany dzień...

Dzisiejszy dzień był bardzo nieudany. 
Przez wszystkie lekcje starałem się być wesoły 
i kumple mi w tym pomagali rozśmieszając mnie, 
jednak to tylko na zewnątrz...wszystko przez moją 
byłą. Chciała żebym jej nie zostawiał i pisał z 
nią. Mówiła, że nie może bez tego żyć.. dobra, 
zgodziłem się. A tu dzisiaj napisałem do niej i strzeliła
na mnie focha nie wiem za co..gdy się pytałem 
o co chodzi to powiedziała, że o nic..no ale 
na pewno o coś chodzi...znam ją.

Mimo tego mój najlepszy kumpel totalnie mnie 
dzisiaj olewał..odzywał się tylko jak czegoś chciał. 
No ale zignorowałem to..

I jeszcze na dokładkę zawiodłem się na mojej najlepszej
przyjaciółce, która opowiadała moim kumplom jakieś 
kłamstwa na temat mnie i mojej byłej...wkurzyłem się bo
nie ma prawa gadać takich bzdur za naszymi plecami. 
Ale mam nadzieje, że to tylko jakieś nieporozumienie, 
które się szybko wyjaśni.

Nareszcie weekend i to trochę dłuższy niż zazwyczaj. :) 
W końcu się wyśpię. :)

3 komentarze:

  1. Oj Michał, Michał
    Szkoda, że znowu coś się pomieszało, ale dasz radę, ja się na Cb za to nie gniewam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się wszystkim , w końcu kiedyś będzie dobrze :) Na pewno będzie. ;). A Twoja była dziewczyna chce Cię przeprosić. Za wczoraj.. Źle się zachowała. Hehe. Będzie okey :* . A.

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S tylko się nie gniewaj na nią ;p A.

    OdpowiedzUsuń