Powered By Blogger

17 paź 2011

dobry dzień, dobrzy przyjaciele...

I znowu do szkoły. Jeszcze jutro sprawdzian z polaka i poprawa...
Masakra. Niby się uczyłem, ale i tak nic z tego nie kumam :). 
Chciałbym już weekend.
  
   A w życiu nareszcie się powoli układa...powolutku. 
Już pogodziłem się z tą osobą na, której się zawiodłem. Okazało
się to wszystko nieporozumieniem. Dobrze, że to tak się skończyło, 
a nie inaczej.
 
   Niedawno wróciłem z kościoła i spotkałem mojego kumpla 
Marcina. Razem pojechaliśmy do sklepu i kupiliśmy 6 tigerów. Teraz
to na pewno szybko nie zasnę. :).
     
    Dobrze układa mi się z moją byłą dziewczyną Asią. Piszemy ze sobą, 
nie kłócimy się. Dobrze ją rozumiem w wielu sprawach. Nie wiem jak ona, 
ale ja się ciesze z takiej przyjaciółki. Może niektórzy z was 
pomyślą, że jestem głupi, że się przyjaźnie z byłą. Otóż to wasza sprawa
i możecie myśleć co chcecie. Nadal ją kocham i zależy mi na niej bardzo.
     
    Dobra lecę się uczyć. Narka :).

2 komentarze:

  1. Wcale nie jesteś głupi, dobrze, że szanujesz Aśkę, bo jak byś jej nie szanował to.. oo.! xdd
    Hah, 6 tigerów.? O mój Boże, jesteście nieźli :D
    I tak, dobrze, że się pogodziliśmy ^^
    Kurde, i ja chyba też muszę się trochę pouczyć. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe , przeczytałam posta i jestem zaskoczona . ;p . tez sie cieszę , że niepotrzebne sprzeczki i kłótnie mamy za sobą ;) ;p mam nadzieje , że długo tak zostanie ;*

    OdpowiedzUsuń