Powered By Blogger

18 paź 2011

ciąg dalszy niudanego dnia..

     ja pie***le...znowu szkoła, znowu kolejna jedynka. 
Mam już tego dosyć. Zawsze gdy się czegoś nauczę to nauczyciel 
zapyta o coś innego..co za pech. :(.
Przynajmniej w domu mam spokój. Jutro luźniejsze lekcje 
więc nie ma się czego obawiać.
 
      Mój kumpel dzisiaj w szkole zapytał się swojej byłej czy może z nią
być jeszcze. Powiedziała, że nie wie..bardzo im kibicowałem i nadal kibicuje,
ale widzę jak zachowuje się ,,była,, i mój kumpel. On jest
przygnębiony i smutny, a ona żartuje sobie z koleżankami i kumplami. 
Okey to jej sprawa i nie powinienem się wtrącać, ale szkoda mi 
kumpla, któremu patrząc na to wszystko odechciewa się żyć. 
Ale trudno. Tak już niestety bywa.
   
    I znowu muszę iść do nauki. Dzisiaj nie ma jej tak wiele, ale 
wole dmuchać na zimne :). Narka

1 komentarz:

  1. Ja też im kibicuje.
    A Sebuś jest twardy da rade :D
    Najlepiej dzisiaj było na GDDW, ten Twój tekst 'a pierdolnij jakiegoś kwiatka'. :PP
    Ja też idę się pouczyć, a Ty się nie przejmuj, będzie okey, poprawisz te jedynki :))

    OdpowiedzUsuń